Free - Tons Of Sobs +8 (1968, UK fabulous blues rock / classic rock; 2010 japanese reissue with 8 bonus, SHM-CD) Flac


Como eu falei noutro post, todo álbum clássico deve ser ouvido numa qualidade de áudio das melhores possíveis. Então aqui está, em minha humilde opinião o melhor álbum dessa fabulosa banda de hard/blues rock, com nada menos do que 8 bônus tracks e em alta qualidade de áudio SHM-CD.

Free era uma banda com músicos brilhantes e que num todo nos proporcionava toda a maravilha que podemos encontrar em sua discografia; mas reparem no vídeo que eu estou disponibilizando abaixo e me digam se o nosso camarada Paul Kossoff não era fantástico! Desfrutem!


Reissue from Free featuring the high-fidelity SHM-CD format (compatible with standard CD players). Part of a three-album Free SHM-CD reissue series featuring albums "Tons Of Sobs," "Free," and "Fire And Water." Features 2001 master by Island in UK. Includes a description and lyrics, and 8 bonus tracks!






Comentários

  1. LINK:

    EAC > Flac+.cue+log+full set scans (600 dpi)

    http://www.mediafire.com/download/yrhr15j2kc6j9s2/Free+-+Tons+Of+Sobs.rar

    or

    http://www.solidfiles.com/d/e4ca87941e/

    ResponderExcluir
  2. Thanks for SHM version.FREE was one of the greatest band in rock history...

    ResponderExcluir
  3. Hey Nel! Thanx for this one, but what is the pass?

    ResponderExcluir
  4. Sorry, my mistake. There is no pass. Thanx again.

    ResponderExcluir
  5. Thanks! 'Worry' is one of my Free faves. And thanks for the good stuff all year!

    ResponderExcluir

Postar um comentário

Postagens mais visitadas